۱۳۸۹ دی ۱۹, یکشنبه

از سر دلتنگی .......

جای دشمنان تان خالی، سرمای سختی خورده ام، از همین آنفلونزاهای مد روز. نمی دانم اسمش چیست.حیوانی است یا انسانی. این سوی آبی است یا آن سوی آبی . زمینی است یا آسمانی ، خلاصه هر چه که هست بد بیماری است . 
سرم شده به سنگینی یک کوه و تنم سرب داغ.  دهانم یک تخته سنگ تفتیده ازآفتاب سوزان ظهر، و سرفه هایم خنجری نوک تیز برای خراش هرچه سینه نامندش. حنجره ام چون گودال عمیقی صدای تنم را در خود خفه می کند و جز خس خسی آزار دهنده مجال بروز نمی دهد به فریاد . 
می دانم حال شما هم بهتر از من نیست ، این روزها همه ی ما سرما خورده ایم ، بد سرمایی هم خورده ایم . 
کجاست طبیبی که درمان باشد ؟؟؟ کجاست ؟؟؟؟

۴ نظر:

حمید گفت...

گرچه مدتیه با حافظ علیه الرحمه سخت بیگانه ام، اما بقول ایشون:
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد
وجود نازکت آزرده ی گزند مباد

ناشناس گفت...

اگر مایل هستید، اسم ما را هم در لیست اسامی دوستانتان بنویسید، ممنون میشم.
موفق باشید

ناشناس گفت...

حمید رضا ذاکری : بر اساس اخبار موثق از درون ایران که لحظاتی پیش بدستم رسیده و در حقیقت این امر تردیدی وجود ندارد مهندس میر حسین موسوی و آیت الله مهدی کروبی دو تن از رهبران جنبش سبز مردم مظلوم ایران پس از توطئه حصر خانگی در ساعت ۳ بامداد شب گذشته یعنی صبح روز پنج شنبه 5 اسفند ماه ۱۳۸۹ با تدابیر شدید امنیتی بوسیله تیمهای اطلاعاتی و امنیتی سازمان اطلاعات سپاه به رهبری آخوند همیشه جلاد تاریکخانه ولایت فقیه محسنی اژه ای به زندانی زیر زمینی در منطقه نظامی پارچین که از لحاظ امنیتی تحت کنترل وزارت دفاع می باشد به همراه همسرانشان انتقال داده شده اند و این در حالی است که به تائید منبع با وجدان خبر مهندس میر حسین موسوی کاملا در زمان پیاده شدن از خودرو آمبولانس مضروب و خون آلود بوده است و آقای مهدی کروبی با پاها و دستان بسته در داخل یک کسیه بزگ و در صندوق عقب یک خودرو پژو به آنجا انتقال داده شده و پس از بیرون کشاندن بدن بی حرکت ایشان از کیسه و متعاقبا بر روی زمین بدن خون آلود و متورم ایشان اجازه به کسی نمیداده که ایشان را مورد شناسائی قرار دهد ولی این بدن خون آلود کسی بغییر از شیخ مبارز سبز فرزند آیت الله احمد کروبی یعنی مهدی کروبی بود . ولی منبع خبر تائید می کند که در زمان آوردن مهندس موسوی و آقای کروبی که به فاصله 20 دقیقه یکی بعد از دیگری به آنجا انتقال داده شده اند همسران آنها با آنها نبوده اند و هر دو در مکانی نامعلومی دیگر در منطقه دماوند نگهداری می شوند . لازم بذکر است این زندان مخفی همان زندانی است که خلبان اسرائیلی مفقود الاثر ران اراد و مامور اف بی آی امریکا که در جزیره کیش ربوده شد در آنجا نگهداری می شوند و این زندان کاملا زیر زمینی و در عمق ۴۵ متری زیر زمین قرار دادرد که بوسیله آسانسور تردد به داخل آن ممکن می باشد ولا غیر

درحالی که طی روزهای گذشته گمان می رفت که مهدی کروبی یک از رهبران مخالف دولت در خانه خود تحت بازداشت است یکی از اهالی محله وی به کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران گفت که در کوچه وی دیگر ماموری وجود ندارد. این منبع محلی به کمپین گفت: « مطمئنم که آنها دیگر درخانه شان نیستند. شیشه ها همه شکسته و کسی در خانه نیست

شبح مردان گفت...

سرماخوردگی ما برای این است که دستهایمان از هم دور مانده و از گرمای وجود هم ومحبت وتوجه یکدیگر بدور مانده ایم. براستی مارا چه شده است؟ چرا اینچنین درخود شکسته ایم و در غربت از یکدیگر رابه غم نشسته ایم؟ دستت را به من و ما بده و با گرمای وجود مهر ما از جابرخیز ، سرمایت را به صورت دشمنان گلوله ای از برف می کنیم و برصورت دشمنان پرتاب می کنیم.