۱۳۸۹ دی ۱۱, شنبه

یعنی می شود؟؟؟

دختر مهربان و خونگرم و دلسوزی است . با وجود اینکه از بچه های ارزشی است و اختلاف عقیده و سلیقه مان بیداد می کند،  اما دوست خوبی است و گوش شنوا دارد و رفتارش منطقی است . اگر لازم باشد با عقیده تو مخالفت کند اول تمام و کمال به حرف هایت گوش می دهد و بعد دلایل و استدلال های خودش را می آورد. برعکس اکثر آن ها و اکثر ماها . با هم توافق کرده ایم مثل دو انسان دوست هم بمانیم و زیاد پا روی دم هم نگذاریم.
با خنده می گویم : روز در آمدن چشم فتنه  چرا سالگرد نگرفتند و به صرف کیک و SANDIS دعوتتان نکردند؟
با خنده می گوید : نمی دانم ، لابد یارانه ها هدفمند شده و ساندیس هم گران شده و ملاحظه کرده اند.
می گویم : آه ، خدای من ....، مگر شما هم از این ملاحظات مالی دارید ؟ من که فکر می کنم اگر هم بار مالی در کار باشد ، هزینه سوخت کاروان اتوبوس هایی است که از اقصی نقاط کشور آدم می آورد برای کورکردن چشم فتنه .
می گوید: خودت هم می دانی که دیگر نه راه پیمائی 25 خرداد شما تکرارشدنی است ونه راه پیمائی 9 دی ما. هر دو آنها معلول شرایط خاص آن روزها بود.
می گویم : با این اوضاع و احوال موجود ، کاملا حق با توست . اما چه خوب می شد که برای بزرگداشت هر کدام ، فقط یکبار مجوز صادر می کردند  تا واقعا معلوم شود کدامیک باشکوه تر از قبل تکرار خواهد شد.
در تمام طول راه ِ رسیدن  تا خانه ، با خودم فکر می کنم یعنی می شود دوباره تکرار شود ، یعنی می شود؟؟؟

۴ نظر:

جيم انور گفت...

از اين دوستان ارزشي معقول من هم دارم . قبول دارند كه شرايط خودشان تكرار ناپذير است ولي نمي دانم چرا اثبات دارند به ما هم همين را بفهمانند؟ يادشان رفته آنها چند روز نيرو جمع كردند؟

Unknown گفت...

چه فرصت خوبی؟من هیچکس را پیدا نمی کنم که با اعتقاد از "آن ها"حمایت کند؟
دوتا سوالم دارم.به نظر شما عقیده سلیقه ایه؟وواقعا"در نهایت دوست شما که جز خصوصیاتشون منطقی هم اومده نمیپذیرن؟چرا؟؟؟!!!

مهتا گفت...

دوست ارزشی آن روزهای من دیگر کلا حرف زدن از سیاست را کنار گذاشته.. میگوید با وجود این همه کثافت دیگه حیف دوستیمون آلوده کنیم !!
یک روز هم گفت اگر به طرفداران دو گروه وزن بدهند کفه فتنه گران سنگین تر از ماست .. حیف که ما مثل شما نداریم!!

Unknown گفت...

برای مهتا:پس دیگه اعتقادی به گروه"آن ها"نداره؟قابل درک نیست که از بین "ماها"دوستانی داشته باشن با اینهمه هنوز معتقد به "آن ها"؟