۱۳۸۹ تیر ۲۶, شنبه

آیا می دانید قیمت روشنگری ، چند مثقال آبروی انسانهاست ؟


عبدالله رمضان‌زاده سخنگوی دولت اصلاحات از ستار هدایت‌خواه مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس هشتم شکایت کرده است.

هدایت‌خواه نماینده بویراحمد و دنا در مجلس، با اعلام این خبر به ایلنا، گفت: تاکنون دوبار به شعبه دو دادسرای کارکنان دولت احضار شده‌ام که مصادف با تعطیلات پایتخت و حضور اینجانب در حوزه انتخابیه‌ام بوده است. به همین دلیل در این جلسات حضور نیافته‌ام.
ایشان می گویند:به دنبال روشنگری‌هایی که در ارتباط با جریانات فتنه در مناطق مختلف به ویژه در یاسوج داشته‌ام برخی از سخنان این‌جانب در این زمینه به اشتباه دریکی از هفته نامه‌های محلی این استان در تاریخ 17 تیرماه 88 به نقل از من منتشر شد. این موضوع سبب شکایت آقای رمضان‌زاده سخنگوی دولت آقای خاتمی از من شده است.

*در آن سخنرانی اعلام کرده‌ام که آقای رمضان‌زاده و برخی از دوستان وی در جریان فتنه و طراحی بعد از انتخابات اطلاع و نقش‌هایی داشته‌اند.
*ایشان منتظر مرحله سوم احضار به دادسرای کارکنان دولت می باشند.(+)
توضیح : در 17 تیرماه 88 در یکی از هفته‌نامه‌های محلی کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ستار هدایت خواه مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی چنین آمده که رمضانزاده و عده‌ای دیگر از اصلاح‌طلبان از جمله مهدی هاشمی، محمد عطریانفر و سایرین در کمیته‌ای با نام ایکس که با موسسه اینترپرایز همکاری داشته‌اند، اطلاعات محرمانه نظام و همچنین آشوب‌های خیابانی پس از انتخابات را هدایت می‌کردند.
این سخنرانی در سالن شهیدعزت‌پناه مسجد تربیت معلم یاسوج، انجام شده بود که هدایت خواه مطالب عنوان شده از سوی این نشریه را رد کرد و گفت که سخنانش به دنبال روشنگری‌های بعد از جریان فتنه و عوامل موثر بر آن صورت گرفته است.

پ ن :
- آیا دیگران هم به همین راحتی می توانند به دادسرا احضار و در آن حاضر نشوند یا این امتیاز ویژه نمایندگان قانون مدار مجلس می باشد؟
- بالاخره معلوم نیست که نشریه  مذکور سخنان ایشان را  اشتباه ( یعنی تحریف شده )نوشته است یا نمی بایست می نوشته و به اشتباه ، نوشته است . شاید هم بعضی حرفها فقط گفتنی باشند و نه نوشتنی .
- ایشان در ادامه هیچ تکذیب و یا توضیحی در خصوص سخنانشان بیان ننموده و فقط اظهار می دارند که این حرفها بدنبال روشنگری بوده است. شاید از دید ایشان توجیه بدنبال روشنگری بودن برای بیان هر اتهام بدون سند و مدرک مستندی کافی باشد.
- آیا این شکایت سرانجامی نیز خواهد داشت ؟

هیچ نظری موجود نیست: