۱۳۸۹ شهریور ۲۱, یکشنبه

گفته بودند : سرمایه هر ملت ، فرهیختگان آن است . باور نکرده بودیم !

به گزارش مهر، محمود احمدی‌نژاد که در برنامه تلویزیونی صبح به خیر ایران سخن می گفت در پاسخ به این سئوال که "در طول پنج سالی که رئیس‌جمهور بودید چه تغییرات دیگری کرده‌اید" گفت: گذر زمان و تجربیات در انسان تغییرات ایجاد می‌کند، اگر بخواهم خلاصه کنم عمده تغییرات در باورهای من است.
اما یادش رفت بگوید : بزرگترین تغییرم عوض کردن الهام با مشایی است که بسیار مقبول تر است و اسم زنش هم فاطمه رجبی نیست .
وی در پاسخ به این سئوال که "ریاست‌جمهوری چه مزه‌ای دارد"، گفت: نچشیده‌ام. مزه خادمی و نوکری ملت ایران خیلی شیرین است. 
اما یادش رفت بگوید : من هنوز فرق پادشاهی و ریاست جمهوری را نمی دانم  که فکر می کنم رییس جمهور نباید خادم و نوکر ملت باشد . و نگفت : که سرکه شیره هم گاهی جزو شیرینی ها محسوب می شود یا نه ؟
احمدی‌نژاد درباره برنامه‌هایش برای سه سال آینده گفت: برای ثانیه‌هایش و تمام روزهایش برنامه است. این حرکت پرشتاب و رو به پیشرفت ملت ایران بر پایه معنویت و عدالت با سرعت بالاتر و گسترده‌تر ادامه پیدا خواهد کرد. هر روز که می‌گذرد انگیزه‌ ما برای کار بیشتر می‌شود و ان‌شاءالله تا ثانیه آخر ادامه خواهد داشت. 
اما یادش رفت بگوید: برای ثانیه ها و تمام روزهای سه سال آینده برنامه تعطیلی داریم مثل ماه. و حرکت پرشتاب مردم در جاده های شمال تنها حاصل این تعطیلی هاست . و انگیزه برای کار بیشتر را بگذار در کوزه آبش را بخور داداش .
وی در پاسخ به این سئوال که در طول این پنج سال به چه میزان به دارایی‌هایتان افزوده شده است؟ گفت: خیلی. هر چی ملت ایران دارد دارایی‌هایم است و من نیز به دارایی‌های ملت ایران اضافه شده‌ام. سرمایه عظیمی به نام ملت پرنشاط ایران داریم. جوانان پرنشاط ایرانی را داریم. دستاوردهای بزرگی در عرصه‌ صنعت، معدن، کشاورزی، علم و فرهنگ کسب کرده‌ایم و این‌ها همه دارایی‌های ماست.
اما یادش رفت بگوید : اولا ، خیلی یعنی چند تا ؟ ثانیا ، ملت ایران کی و چگونه دارائی هایشان را به ایشان بخشیده اند که خودشان خبر ندارند. ثالثا ، این ملت و جوانان پر نشاط با خوردن ساندیس پرنشاط می شوند یا بدون خوردن آن ؟ و رابعا ، از کی تا حالا ورشکستگی در صنعت ، نابودی کشاورزی ،ریشه کن کردن علم و فرهنگ نامش شده است دستاورد؟
راستی اگر قرار است ایشان جزو دارایی های بنده محسوب گردند من از همین لحظه و در همین وبلاگ اعلام ورشکستگی می کنم تمام و کمال . طلب کارها بیایند دنبال طلبشان لطفا.

هیچ نظری موجود نیست: