۱۳۸۹ مرداد ۱۴, پنجشنبه

خداوندا ، آخر به کدامین گناه ناکرده ؟؟؟


ماه های آخر سال هشتاد وهفت بود و بحث انتخابات هنوز ولرم بود و دهان را نمی سوزاند. یک جورهایی هم هنوز مردم انتخابات ریاست جمهوری را جدی نگرفته بودند. و هنوز معلوم نبود چه کسانی نامزد خواهند شد . نمی دانستیم از آن طرفی ها احمدی نژاد دوباره خواهد آمد یا قالیباف می آید  و یا لاریجانی ، حرف رضایی هم که اصلا مطرح نبود. گزینه اصلاح طلبان هم خاتمی بود و عالم و آدم در تلاش برای متقاعد کردن ایشان برای کاندیدا شدن.
القصه ، در همین ایام گرگ و میش ، ابراهیم نبوی طنزی نوشت و از خدا خواست برای بیکار نشدن جماعت طناز ( همان طنزنویس خودمان ) ، خداوند عمر ریاست جمهوری احمدی نژاد را دو صد چندان بفرماید. ظاهرا آنچه در طنزش نوشت ظاهر قضیه بوده است و در دل دعایش غلیظ تر و پر پیمانه تر بوده است که : بار الها ، این بشر را روز به روز شیرین تر ، با نمک تر و مضحک تر از قبل بفرما.
آن روزها ، ما نمی دانستیم  داور * نزد خدا تا بدین حد عزیز است و مستجاب الدعوه می باشد.
و نمی دانستیم  او در دل آرزوی نوشتن کمدی فوق الهی را داشته است برای کم کردن روی دانته ، که کمدی الهی را نوشته بود.
داور جان خدا به عرش هفتادم بزندت  با این دعا کردن بی هنگام ات.
............................
 پ ن : آنوقت ها که ما بچه بودیم ، بچه مثبت های کتاب خوان دستشان باز بود برای مطالعه انواع کتابهایی که بصورت سری چاپ و منتشر می شدند .
تن تن در کنگو  ، تن تن در جزیره سیاه ، تن تن در کره ماه و..... 
و یا
مارتین فضانورد می شود. مارتین آشپز می شود. مارتین دانشمند می شود و...............
حالا  دل بندان نازنین باید کتابهایی با این عناوین مطالعه نمایند.
احمدی نژاد به سفرهای استانی می رود . احمدی نژاد به آمریکا می رود . احمدی نژاد جغرافی دان می شود* و .................
* داور نام مستعار ابراهیم نبوی است .
* به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، محمود احمدی‌نژاد امروز در  جمع افرادی که به استقبال او در همدان آمده بودند گفت: شما ببینید این کشور انگلیس یک جزیره کوچولو در غرب آفریقا اینها کشتی درست کردند، سلاح درست کردند حمله کردند به کشور هندوستان که وسعت او ده‌ها برابر انگلستان است جمعیت او ده‌ها برابر انگلیس است، او را تحت سلطه خودشان درآوردند.

هیچ نظری موجود نیست: